Dünyadan ve Türkiye'den Güncel Haberler

Loading...

4 Aralık 2011 Pazar

Umut Ulukan, Behice Boran Sosyal Bilimler Ödülünü Kazanmıştır!!!

Ünye İ.İ.B.F. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Umut Ulukan, "Türkiye Tarımında Yapısal Dönüşüm ve Sözleşmeli Çiftçilik: Bursa
Örneği" adlı çalışması ile Türk Sosyal Bilimler Derneği tarafından TÜSTAV'ın katkılarıyla düzenlenen ve Türkiye'de sosyal bilimler alanında verilen en prestijli ödül olan "Behice Boran" ödülünü kazanmıştır. Yrd. Doç. Dr. Umut Ulukan ödülünü Türk Sosyal Bilimler Derneğinin 14-15-16 Aralık 2011 tarihinde gerçekleştirilecek olan 12. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi’nde törenle alacak ve ödül kazanan  
çalışmasını ODTÜ’deki Kongre’nin özel bir oturumunda bir tebliğle paylaşacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Hakkımda

Fotoğrafım
Çağatay Edgücan Şahin 1981 yılında İstanbul’da doğdu. 2003’te Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü’nden mezun oldu. Aynı yıl kabul edildiği Marmara Üniversitesi S.B.E. Çalışma Ekonomisi Yüksek Lisans programını 2005’te “Tüketim Toplumu ve Türkiye’de Tüketim Toplumunun Yaratılma Süreci” başlıklı teziyle tamamladı. 2005 yılında aynı bölümde başladığı doktora programını 2009’da “Üretim Sürecinde Yaşanan Değişimlerin Endüstri İlişkileri Üzerine Yansımaları” başlıklı tezi ile tamamladı. "Beşeri Sermaye ve İnsan Kaynakları: Eleştirel Bir Yaklaşım" adlı bir kitabı olan Şahin, halen Ordu Üniversitesi Ünye İ.İ.B.F. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü’nde öğretim üyesidir. İlgi alanlarını, emek çalışmaları, iktisadi düşünce, tüketim toplumu, plastik sanatlar, jazz ve metal müzik oluşturmakta ve çeşitli amatör gruplarda baterist olarak yer almaktadır.